26
09.

Ne zgodi se prav pogosto, da se večji proizvajalec iz avtomobilske industrije odloči o zamenjavi CAD sistema. Pred kratkim je Yamaha izbrala NX, da bi nadomestil njihov lastni CAD programski paket in Teamcenter za njihovo PDM aplikacijo. To je bila velika zmaga Siemensa nad Dassault Systems. Engineering.com članek poudarja razloge zakaj se je Yamaha odločila za to potezo. Glede na to, da podjetja v avtomobilski industriji ne zamenjujejo pogosto svojih CAD sistemov, avtor članka odraža na Daimlerjevo odločitev, da implementira NX.

Yamaha motor namerava implementirati NX in Teamcenter čez celoten razvoj motociklov v globalnem smislu, ki bo ustvaril popolnoma integriran 3D-razvojni proces in učinkovito integrirano upravljanje okolja za 3D podatke. NX, ki se uporablja za digitalno oblikovanje in inženiring analizo, bo razvijalcem omogočil, da delajo učinkoviteje in kolektivno, kar bo omogočilo krajši čas trženja in hitrejše inovacijske cikle. Uporaba Teamcentra kot digitalne niti v procesu razvoja izdelka, bo svetovnim skupinam omogočila delo z enim samim virom zadnjih verzij izdelkov. Z nizom najboljših praks implementacije PLM sistema, ki jih ima Siemens, je Yamaha Motor lahko začela obsežno uvajanje v izredno kratkem času. V prihodnosti bo Yamaha Motor lahko gradila na tem temelju za vzpostavitev digitalnih procesov, ki povezujejo oblikovanje s proizvodno tehnologijo, za uresničitev digitalnega podjetja v celotnem procesu, od oblikovanja do proizvodnje.

 

yamaha

0 Ni komentarja

Leave a Reply